Mit jelent a hívásvárakoztatás? (34)

Amikor a halló személyt hívjátok, a tolmács a telefonban egy gép hangot hall, ami elmondja, milyen lehetőségek közül választhatunk, milyen ügyet szeretnénk intézni.

Ez segít abban, hogy azonnal olyan ügyintézőhöz kerüljünk, aki kompetens, tehát megfelelő, a témához ért.
Ha megvan a megfelelő menü, akkor ahhoz az ügyintézőhöz kapcsolnak, aki az ügyemmel foglalkozik.

Lehet, hogy nem veszik fel azonnal. Lehet, hogy minden ügyintéző már dolgozik foglalt. Várni kell rá. Ilyenkor a telefonban várakoztató zene szól.


Mi hívásban vagyunk a tolmáccsal.  A várakoztatás alatt a képernyőt kikapcsolhatjuk, hogy ne kelljen kínosan nézegetni egymást a tolmáccsal.
Amikor az ügyintéző végre felveszi a telefont, a tolmács azonnal felnyitja a képernyőt. Így látjuk egymást és tudunk beszélni az ügyintézővel a tolmácson keresztül.