Mikor indíthatok segélyhívást? (14)

A KONTAKT Tolmácsszolgálat szolgáltatási rendje szerint sürgős esetben, vészhelyzetben (lopás, baleset, tűz, életveszély, stb.) éjjel nappal elérhető a KONTAKT.

Az applikáció segítségével válaszd ki a "segélyhívás" kategóriát. Ebben az esetben a várakozási sor elejére kerülsz, így hamarabb jutsz tolmácshoz. A tolmácsnak a hívás során röviden mondd el, hogy mi történt, ő azonnal hívja a segítséget számodra, akár te, akár más érintett a vészhelyzetben.

Amennyiben jogosulatlanul használod a segélyhívás kategóriát, tehát nem vészhelyzetben hívod a tolmácsokat, a tolmácsok ezt kötelesek jelezni a KONTAKT Központi munkatársai számára. Ilyen esetben figyelmeztetést kapsz. Több figyelmeztetés után a szerződés értelmében akár ki is zárhatnak a KONTAKT-ból.