A KONTAKT programba történő belépés után "Csatlakozás sikertelen", piros jelzés van (78)

Ha beléptél a KONTAKT programba, beírtad a felhasználó nevet és a jelszót, de a képernyő tetején piros jelet látsz és azt írja, hogy "Csatlakozás sikertelen", a következőket teheted: 
- ellenőrizd, hogy internetre vagy-e csatlakozva? Akár nyiss meg egy böngészőt vagy a youtube-on indíts el egy videót. Ha megy, akkor van interneted
- lépj ki az alkalmazásból, majd lépj ki újra: a beállítások menüben a névjegyre kattintva keresd a "Kilépés" gombot. 
- jelentkezz ki majd újra jelentkezz be a programba: a beállítások menüben a FIÓK felirat alatt kattints a KONTAKT számodra, majd a megjelenő Kijelentkezés gombot nyomd meg. Lehetőleg ezután söpörd is ki az alkalmazást, tehát a futó programok közül zárd be teljesen a KONTAKT-ot. Ezután ha újra elindítod, a felhasználó nevet és a jelszót újra kérni fogja. 
Ha sikertelen továbbra is, akkor keresse meg minket az alábbi elérhetőségünk valamelyikén: 
- [email protected] vagy 
- Facebookon KONTAKT Ügyfélszolgálat néven, ahol messenger üzenetet is küldhetsz.