2020. augusztus 1-től változik az ÁSZF

Értesítünk mindenkit, hogy 2020. augusztus 1-től a KONTAKT Tolmácsszolgálat Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) megváltoznak.

A teljes ÁSZF az alábbi linken elérhető jelnyelvi változatban is: új KONTAKT ÁSZF

Az egyéni ügyfelek számára e-mailben és KONTAKT üzenetben elküldtük a változásról az értesítést. Az ÁSZF módosítás augusztus 1-el életbe lép. Addig van lehetőség a szerződés felmondására. Ha valaki nem jelzi ez irányú igényét, augusztus 1-el az ÁSZF-et elfogadottnak tekinti, tehát onnantól az új feltételek az irányadóak mindenki számára.

A változásokról, főbb pontokról kigyűjtöttünk párat a teljesség igénye nélkül.


-    A KONTAKT egyéni ügyfelei a továbbiakban is ingyenesen, a korábbiakban megszokott módon, feltételekkel és időben vehetik igénybe a szolgáltatásainkat – ez nem változik!
-    Az új ÁSZF teljeskörűen megfelel a magyarországi törvényeknek és a GDPR, adatvédelmi előírásoknak
-    Augusztus 1-től már nem csak SINOSZ tagok lehetnek ügyfeleink, hanem a Jelnyelvi Törvény szerint bárki, aki jogosult jelnyelvi tolmácsszolgáltatás igénybevételére, és ezt a törvényben meghatározott dokumentumokkal igazolja
-    A panaszkezelés módja megváltozik: Felvételeket nem rögzít a KONTAKT, tehát a hívások probléma esetén történő visszanézésére nincs lehetőség. A személyes tolmácsszolgálatokhoz hasonlóan a panaszt, hibát a szolgálatvezető felé lehet jelezni, aki kivizsgálja az ügyet, és rendezi a kérdéseket, problémákat.
o    Technikai probléma, hiba, igény esetén KONTAKT-on keresztül hívhatod a KONTAKT központot (20-30-001), vagy e-mailben leírhatod azt.
o    Panaszbejelentés: a nem műszaki jellegű hibákat lehet bejelenteni, például az ügyfélszolgálattal vagy tolmácsolással kapcsolatban. Ez esetben levelet szükséges írni a KONTAKT Tolmácsszolgálat számára. Ebben szívesen segítenek a KONTAKT munkatársak.
-    A KONTAKT szolgáltatása már nem csak Android vagy iOS alapú telefonokról, tabletekről elérhető, hanem a Windows 8.1 vagy 10-re letölthető alkalmazáson keresztül.
-    A tolmács köteles jelezni az ügyfélnek, ha úgy érzi, hogy saját kompetenciájában nem tudja ellátni a hívást. Például nem tud a megadott témában gördülékenyen tolmácsolni, nem érti az ügyfelet, nem tud vele kommunikálni vagy érintettség miatt nem tudja ellátni a feladatát.
-    A tolmács megszakíthatja a hívást és a szolgáltatásvezető felé jelezheti, amennyiben úgy érzi, hogy az ügyfél nem megfelelő magatartást mutat, és ezzel a tolmács munkáját akadályozza. Például ha valaki személyiségsértő, illetlen viselkedést enged meg magának, a tolmácsot kikezdi. Amennyiben ilyen esetben az ügyfél úgy érzi, nem volt jogos, a panaszbejelentésre lehetősége van. Ha az ügyfél nem megfelelően viselkedik és ezt többször is jelzik jelnyelvi tolmácsok, akár ki is zárható a szolgáltatásból.
-    Tablet készüléket kölcsönözni továbbra is csak SINOSZ tagoknak lehet. Ha valakinek megszűnik a tagsága és tablet van nála, azt köteles visszaadni. A szolgáltatást továbbra is használhatja persze.
Amennyiben kérdésed van, keress minket bátran:
E-mail: [email protected]
KONTAKT: 20-30-001 (munkaidőben)
Telefon: 0621-20-30-001 (munkaidőben)