Hírek Archívum - Page 5 of 35 - KONTAKT Tolmácsszolgálat

Megoldás, ha nincs kamerakép

2017. április 26. KONTAKT üzemeltetés

Akinek tolmács hívása közben nincs kép, a kamera gomb áthúzva és nem lehet rákattintani sem, annak az Android verziójának frissítésére van szüksége! Legalább Android 5.0-ra kell frissíteni. Android 5.0 vagy annál frissebb verzió esetén a KONTAKT alkalmazást le kell törölni majd újra feltelepíteni.

Olvasd tovább Cikk bezárása

KONTAKT web-alkalmazás | alternatív megoldás

2017. április 25. KONTAKT üzemeltetés

A Firefox 52-es verziófrissítése óta már nem támogatja az NPAPI plugint, ami jelenleg a KONTAKT Web-alkalmazásához is szükséges. Ez helyette a Mozilla Firefox Extended Support Release nyújt alternatív megoldást. Ezt innen tudjátok letölteni: Mozilla Firefox 52.0 ESR (32-bit).

Ide már fel lehet telepíteni a KONTAKT plugint, amivel újra lehet használni a Web-alkalmazást.

Ha további kérdésed van: info@skontakt.hu

Olvasd tovább Cikk bezárása

“Kapcsolat a központtal”

2017. április 19. KONTAKT üzemeltetés

A KONTAKT hívásokkor előfordulhat, hogy megszakad a kapcsolat vagy féloldalassá válik (egyik fél nem látja a másikat). Ezt főként a munkahelyi és a nyilvános (étterem, vonat) hálózatok esetében lehet tapasztalni.

Ilyenkor érdemes megpróbálni módosítani a kapcsolatot a központtal. Ezt úgy lehet megtenni, hogy a KONTAKT programon belül a „Beállítások” menüpontban a „Kapcsolat a központtal” feliratra kattintva kiválasztjátok az „Álcázott kapcsolat” módot. Ebben az esetben a hívás kikerüli a tűzfalakat és egyéb akadályokat, amik nem engedik a hívást megfelelően felépülni köztetek és a tolmács között. Ugyanakkor az „álcázott kapcsolat” módban a kép és hang minősége romolhat, így mindenképp javasoljuk, hogy először a „közvetlen kapcsolattal” próbálkozzatok, illetve nyilvános helyeken és munkahelyeken, ahol előfordulhatnak tűzfal beállítások.

Jó kontaktolást kívánunk!

Olvasd tovább Cikk bezárása

Húsvéti ünnepek

2017. április 13. KONTAKT üzemeltetés

2017.04.14. (péntek) munkaszüneti nap, ennek megfelelően a KONTAKT tolmács csak ügyeleti (sürgős) esetben hívható.

kellemes-husveti-unnepeket-kivanunk-2

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk!

Olvasd tovább Cikk bezárása

KONTAKT karbantartás 2017.03.30.

2017. március 27. KONTAKT üzemeltetés

Értesítünk Benneteket, hogy a KONTAKT rendszerben karbantartásra kerül sor. A karbantartás időpontja: 2017. március 30. csütörtök 16 órától március 31. 8 óráig. Ebben az időszakban nem lesz elérhető a KONTAKT tolmácsszolgáltatás semmilyen formája, így ügyeleti hívásokat sem lehet indítani. Amennyiben vészhelyzet van (például baleset), és tolmácsra van szükségetek, a megyétekben működő tolmácsszolgálat ügyeleti telefonjára írhattok SMS-t. Az ügyeletes tolmács 2 órán belül a helyszínre érkezik, hogy segítsen. Köszönjük a türelmeteket és megértéseteket.


2017. március 31-én 8 órától ismét zavartalanul használható a KONTAKT! Azonban mielőtt használni kezditek a KONTAKT-ot, a Google Play áruházban vagy az AppStore-ban frissítsétek a KONTAKT alkalmazásokat! Amennyiben segítségre van szükségetek, az info@skontakt.hu címre írhattok e-mailt, vagy a 20-30-001-es számon kontaktolhattok velünk!

Olvasd tovább Cikk bezárása
KONTAKT