Hírek Archívum - Page 5 of 34 - KONTAKT Tolmácsszolgálat

ÁSZF változás

2016. december 1. KONTAKT üzemeltetés

A KONTAKT tolmácsszolgálat Általános Szerződési Feltételei (rövidítve: ÁSZF) 2016.12.31. napján módosulnak.

Egyben tájékoztatjuk, hogy a KONTAKT tolmácsszolgáltatás (www.skontakt.hu) oldalán 2016.12.31-től már Adatvédelmi Tájékoztató is szerepel.

Olvasd tovább Cikk bezárása

Sajtóközlemény: MNB ügyfélszolgálat

2016. november 25. KONTAKT üzemeltetés

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) december 1-től videótolmács-szolgáltatást vezet be személyes ügyfélszolgálatán a hallássérült ügyfelek egyenlő esélyeinek megteremtésére, illetve szintén e naptól kezdve ingyenes zöld hívószámon fogadja a telefonos ügyfélmegkereséseket.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2016. december 1-től – a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével (SINOSZ) együttműködve – kísérleti jelleggel videótolmács-szolgáltatási rendszerrel szolgálja ki a személyes ügyfélszolgálatát felkereső hallássérült ügyfeleket az egyenlő esélyű hozzáférés megteremtése érdekében. A személyes tolmácsszolgáltatáshoz képest ennek előnye, hogy előzetes időpontfoglalás nélkül, azonnal, valós időben hívható tolmácsok segítik a kommunikáció akadálymentesítését. A jelnyelvet használó ügyfeleknek a tolmácsok jelnyelven közvetítik az ügyintéző információit, az ügyfél kérdéseit pedig hangzó nyelvre fordítják. A jelnyelvet nem ismerő hallássérült ügyfelek számára írásban nyújt segítséget a szolgáltatás.

A jegybank a szolgáltatás bevezetésével kívánja felhívni a figyelmet a speciális igényű személyek helyzetére, az esélyegyenlőséget előmozdító bánásmódra, s a társadalmi felelősségvállalásra. Ezért is választotta a szolgáltatás bevezetésére a fogyatékossággal élő emberek december 3-i világnapjához közeli dátumot.

A kommunikáció akadálymentesítése révén nem csupán a panaszkezelés válik gördülékennyé, hanem nőhet a hallássérült ügyfelek pénzügyi tájékozottsága, tudatossága, s bővülhetnek ismereteik is. Az MNB technológiai szolgáltatásaik fejlesztése során törekedett a speciális ügyfélkör igényeinek hatékonyan megfelelő, korszerű online felhasználói élményt nyújtó alkalmazás kialakítására, hozzájárulva a speciális igényű ügyfelek független életviteléhez, felelős pénzügyi döntéseik meghozatalához.

Forrás: mnb.hu

Olvasd tovább Cikk bezárása

Szombati munkanap (16.10.15.)

2016. október 11. KONTAKT üzemeltetés

Október 15-én (szombaton) is, reggel 08:00-tól este 20:00-ig, munkanapnak megfelelően tudjátok igénybe venni a KONTAKT tolmácsszolgálatot.

Vasárnap (október 16.) csak sürgősségi hívások.

Olvasd tovább Cikk bezárása

KONTAKT hívástípus (VRI)

2016. július 20. KONTAKT üzemeltetés

KONTAKT-on keresztül, azonos helyen levő személlyel.

kontakt-vri

  1. KONTAKT gomb megnyomása

kontakt-vri

Olvasd tovább Cikk bezárása

KONTAKT hívástípus (VRS)

2016. július 20. KONTAKT üzemeltetés

KONTAKT-on keresztül, távol lévő személy elérése telefonon.

kontakt-vrs

  1. KONTAKT alkalmazásba beírod a halló személy telefonszámát
  2. Hívás gomb

kontakt-vrs

Olvasd tovább Cikk bezárása
KONTAKT