Hírek Archívum - Page 10 of 35 - KONTAKT Tolmácsszolgálat

XI. Ügyfélszolgálati Konferencia

2015. november 12. KONTAKT üzemeltetés

Jó hangulatú előadást tartottunk Lillafüreden, a XI. Ügyfélszolgálati Konferencián, a KONTAKT Tolmácsszolgálatról és a hallássérültekkel kapcsolatos kommunikációs tudnivalókról.

xi-ugyfelszolgalati-konferencia

Olvasd tovább Cikk bezárása

Győri címünk megváltozott!

2015. november 5. KONTAKT üzemeltetés

A mai naptól a SINOSZ Győr-Moson-Sopron megyei szervezetének irodájába előzetes időpontfoglalás alapján várjuk a kedves régi és új ügyfeleinket!

Időpontfoglaláshoz kérjük, írj e-mailt: info@skontakt.hu

Cím: Győr, Árpád út 65.

Olvasd tovább Cikk bezárása

Sajtónyilvános eseménnyel zárult a KONTAKT tesztidőszaka

2015. november 1. KONTAKT üzemeltetés

Sajtóközlemény

A KONTAKT Tolmácsszolgáltatás bizonyított: mára több mint 1300 szerződött ügyféllel büszkélkedhet, sőt, egyre nagyobb számban érdeklődnek közintézmények és az üzleti szféra képviselői is a KONTAKT szolgáltatásai iránt.

2015. október 21. – Végéhez ért a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ) Európában is rendkívüli kezdeményezésnek számító KONTAKT Tolmácsszolgáltatásának közel kétéves tesztidőszaka. A rendszer elégedettségi méréseiből kiderült, hogy az 1300 egyedi felhasználó különösen azt értékeli, hogy a KONTAKT szinte bárhonnan elérhető, hasznos, költséghatékony, modern és közkedvelt akadálymentesített megoldás a kommunikációra.

A SINOSZ a Magyarországon élő siket és nagyothalló személyek társadalmi integrációjának előmozdítása érdekében fejlesztette ki a nemzetközi szinten is elismert KONTAKT Tolmácsszolgálatot. Ez az a technológia, amely lehetővé teszi a siket és nagyothalló személyek számára a jelnyelvi tolmács személyes jelenléte nélküli önálló ügyintézést, megkönnyítve társadalmi integrációjukat és növelve munkaerő-piaci esélyeiket.

A fejlesztések eredményeiről, a projekt tapasztalatairól a SINOSZ egy sajtónyilvános esemény keretében számolt be, ahol Nyitrai Imre, az Emberi Erőforrások Minisztériumának szociálpolitikáért felelős helyettes államtitkára elmondta, hogy „a kormány elkötelezett a komplex akadálymentesség megteremtésében, amely a fizikai aspektusokon túl az info-kommunikációs akadálymentességet is magába foglalja.  Ennek a célnak az elérésében rendkívül fontos eszköz a siket, nagyothalló és siketvak személyek számára a KONTAKT Tolmácsszolgáltatás, amelynek további fejlesztése és megerősítése szükséges”.

Dr. Kósa Ádám, európai parlamenti képviselő, a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének elnöke élő KONTAKT-bejelentkezése során kiemelte, hogy „a KONTAKT használata alapjaiban változtatta meg a siket és nagyothalló személyeknek az önálló ügyintézéshez való hozzáállását. A telekommunikáció ezen formája eddig elzárt területnek számított körükben, de a tesztidőszak bebizonyította, hogy lehetséges a teljes értékű bevonásuk, ezzel is integrálva őket a többségi társadalomba. A SINOSZ mint projektgazda szerepe is példaértékű, hiszen maguk az érintettek valósítják meg azt, amit elképzeltek, ráadásul kifejezetten költséghatékonyan.”

Ezt követően Sáfrány Margit, a SINOSZ alelnöke előadása keretében összefoglalta az projekt eredményeit: „A projekt nyilvános tesztidőszakának tavaly márciusi indulása óta folyamatosan nőtt az ügyfélszám, ami mára elérte az 1300 regisztrált főt. Az elégedettségi méréseknek köszönhetően a felhasználókkal közösen fejlesztettük és javítottuk a rendszert, akik tapasztalataikról és a szolgáltatás használata során felmerülő igényeikről beszámolva maguk is hozzájárulhattak a szolgálat fejlesztéséhez. A mérések szerint a válaszadók értékelik, hogy a KONTAKT Tolmácsszolgáltatás szinte bárhonnan elérhető, hasznos, költséghatékony, modern és közkedvelt akadálymentesített megoldás a kommunikációra.”

A sajtónyilvános eseményen kerekasztal-beszélgetés keretében Csetneki Csilla, a KONTAKT Tolmácsszolgálatot népszerűsítő kampány legújabb, „Vállalom önmagam” című kisfilmjének főszereplője és dr. Tapolczai Gergely, a SINOSZ elnökségi tagja vitatták meg a magyarországi nagyothallók helyzetét, amelyen rengeteget javítanak a KONTAKT-rendszer által kínált lehetőségek. „Nagyon fontos számomra, hogy minél több halló ember megismerje és elfogadja a nagyothallókat, siketeket” – vázolja misszióját Csetneki, aki hároméves korában lett nagyothalló. „Minden sorstársamat csak arra biztathatom, hogy vállalja fel önmagát, és éljen a KONTAKT nyújtotta lehetőségekkel, hiszen a rendszer legújabb fejlesztésének, az írótolmácsolásnak köszönhetően most már akadályok nélkül kommunikálhatnak – nincsenek kellemetlen félreértések az ügyintézések során, gyors, kényelmes és közvetlenül kapcsolatba léphetnek ismerőseikkel, családtagjaikkal és barátaikkal.”

Dr. Tapolczai Gergely, aki szintén KONTAKT-felhasználó, hozzátette, hogy „a KONTAKT nem pusztán egy szolgáltatás, hanem a siket és jelnyelvhasználó nagyothallók identitásának, önálló életvitelének egyik alapvető eleme”.

Olvasd tovább Cikk bezárása

Kommunikációs fórum @ Zalaegerszeg

2015. október 30. KONTAKT üzemeltetés

kommunikacios-forum-zalaegerszeg

kommunikacios-forum-zalaegerszeg

Olvasd tovább Cikk bezárása

Kommunikációs fórum @ Békéscsaba

2015. október 28. KONTAKT üzemeltetés

kommunikacios-forum-bekescsaba

kommunikacios-forum-bekescsaba

Olvasd tovább Cikk bezárása
KONTAKT