Infókártya

Szerző: kozma.balazs @ 2021-03-18 06:13

Mire való az infókártya?

A KONTAKT infókártya a kapcsolatteremtésben segít a halló személlyel. Akkor használhatod, amikor a KONTAKT Tolmácsszolgálat igénybevételével szeretnél beszélni valakivel. Ti ketten ugyanazon a helyen vagytok a halló ügyintézővel, orvossal, bolti eladóval stb., a jelnyelvi vagy az írótolmács pedig távolról segít nektek a kommunikációban.

Miért jó ez?

Azért, mert ezzel egyszerűbb a kommunikáció: semmit nem kell magyaráznod, hanem gyorsan és könnyen tudsz infót adni a halló személynek.

  • A kártya segítségével tudod jelezni, hogy te hallássérült, vagyis siket vagy nagyothalló ügyfél/beteg/vásárló… vagy. (A halló személy ezt általában nem tudja, és a legtöbbször nem is veszi észre, ha nem szólsz neki.)
  • Azt is a kártyán olvashatja el a halló ember, hogy most távolról kommunikációs segítséget fogsz igénybe venni a vele való beszélgetéshez.

Az infókártyákat a következő esetekre, szituációkra készítettük például:

  • ha a KONTAKT-ot szeretnéd használni
  • ha halló személlyel szeretnél beszélgetni, ügyet intézni
  • ha van KONTAKT hozzáférés az ügyfélszolgálaton és azt szeretnéd használni
  • ha a halló személy nem érti, hogy hogyan működik a KONTAKT
  • ha tilos telefont használni, de neked mégis szükséged van a KONTAKT-ra a kommunikációhoz
  • ha a halló személy azt hiszi, hogy videófelvételt készítesz, pedig csak tolmácsot hívsz

Milyen az infókártya?

Ez nem egy kézbe vehető, papír vagy műanyag kártya. Ez egy elektronikus formában létező, kártya alakú kép, amin hasznos információk vannak a SINOSZ KONTAKT tolmácsszolgáltatásról. Kétféle infókártya van: siket és nagyothalló KONTAKT-ügyfelek számára más-más.

Használhatod a kártyát online a weboldalon megnyitva, vagy a készülékedre lementve is.

Hol találod?

KONTAKT | SINOSZ

KONTAKT | SINOSZ