További információk - KONTAKT Tolmácsszolgálat

További információk

A KONTAKT kommunikációs szolgáltatásokat milyen eszközökről érhetik el a felhasználók?

Minden SINOSZ KONTAKT kommunikációs szolgáltatás egyaránt elérhető

  • Windos XP, 7, 8 operációs rendszert futtató személyi számítógépről, laptopról, notebookról, netbookról:
    • amely csatlakozik internetre (képfelbontástól függően minimum 300, maximum 1000 kbps le és feltöltési sávszélességgel);
    • amely rendelkezik illesztett webkamerával (lehetőleg HD felbontású, jó képminőségű);
    • amely rendelkezik illesztett hangkártyával és hangszóróval;
    • a következő telepített böngészők egyikéből:
      • Internet Explorer 7 és attól újabb verziók;
      • Firefox 18 attól és újabb verziók;
      • Safari 5 attól és újabb verziók;
  • Android 2.3 és attól újabb operációs rendszert futtató okostelefonról, tabletről:
    • amely csatlakozik internetre (képfelbontástól függően minimum 300, maximum 1000 kbps le és feltöltési sávszélességgel);
    • amely rendelkezik előlapi kamerával;
  • Apple iOS 4.3 és attól újabb operációs rendszert futtató okostelefonról, tabletről:
    • amely csatlakozik internetre (képfelbontástól függően minimum 300, maximum 1000 kbps le és feltöltési sávszélességgel);
    • amely rendelkezik előlapi kamerával;

A KONTAKT szolgáltatásainak használatához elengedhetetlen az internet! A video kommunikáció sávszélesség igénye miatt, ahol arra lehetőség nyílik, célszerű a nagyobb stabil sávszélességet biztosító vezetékes internet szolgáltatásokat előnyben részesíteni. Erről minden esetben az ügyfél maga gondoskodik.

Amennyiben nem rendelkezel ilyen jellegű eszközökkel, kölcsönözz tőlünk tabletet a készlet erejéig. SINOSZ tagok számára ingyenes készülékeket biztosítunk. Olvass tovább!

Célcsoportok

Hallássérült ügyfeleink számára fejlesztjük ezt a rendszert, hogy biztosítsuk számukra az akadálymentes kommunikációt. Az akadálymentesítés egy új típusát építjük ki, melyen keresztül már azonnal elérhetőek a tolmácsok a megadott tolmácsolási területeken és nem szükséges a jelenlétük a tolmácsolás folyamatához.

Siketek számára például a következő lehetőségeket biztosítjuk

  • Jelnyelvi tolmácsszolgáltatás videón keresztül: otthonról, utcáról, munkahelyen, hivatalban is igénybe veheted tolmács segítségét. Nem kell, hogy melletted legyen fizikailag a tolmács! Egy arra alkalmas eszközön keresztül eléred őt. Akár melletted van a halló ügyfél, akár telefonon szeretnél vele kommunikálni, a tolmács segít!
  • Videó üzenet küldése és fogadása akár a tolmácson keresztül hallók felé, akár ügyfelekkel egymás között. Küldj üzenetet a sorstársaidnak. Kérheted a tolmácsot, hogy hívja fel a halló barátodat, főnöködet, és adja át neki az üzenetedet hangpostán keresztül.

Nagyothallók vagy jelelni nem tudó hallássérültek számára a következő lehetőségek elérhetőek

  • Írótolmácsolás: A tolmáccsal szöveges üzenetben tudsz kommunikálni, így az általad rosszul hallható ügyintéző, főnök, barát szavait írásban láthatod viszont.
  • Írásos kommunikáció: a szolgáltatás segítségével írásban is tudsz kommunikálni bárkivel.
  • Szájról olvasás: Ha kéred, a tolmács megfelelő artikulációval adja át az információkat számodra, amit nem hallasz, vagy nem tudsz leolvasni a beszélő szájáról.

Siketvakok számára is biztosítunk szolgáltatásokat!

  • Kiegészítő eszközökkel ugyanúgy elérhetővé válik ennek a szolgáltatásnak minden eleme számukra is. Többek között speciális Braille-kommunikációra alkalmas perifériával a siketvakok írásban tudnak kommunikálni a tolmáccsal vagy akár egymással.

Kiegészítő szolgáltatás még minden célcsoport számára:

  • Halló személy által kezdeményezett hívás fogadása tolmácson keresztül: a halló személy hívja a tolmácsszolgálatot. A tolmács a szolgáltatáson keresztül hív Téged, mint regisztrált ügyfelet. A tolmács jelnyelven vagy írásban közvetíti a halló fél által elmondottakat. Ha nem vagy elérhető, akkor videó- vagy szöveges üzenetet hagyhat számodra a halló fél, amit a következő belépéskor megkapsz.
  • Ügyfél-ügyfél között közvetlen kapcsolat: küldhetsz szöveges- vagy videó üzenetet olyan sorstársadnak, aki szintén rendelkezik KONTAKT szolgáltatással!
  • Hangüzenet közvetítése: Tolmács segítségével hangüzenetet is küldhetsz halló ügyfél számára, ha ő épp nem veszi fel, vagy nem elérhető!

Siketvakok számára is biztosítunk szolgáltatásokat!

  • Kiegészítő eszközökkel ugyanúgy elérhetővé válik ennek a szolgáltatásnak minden eleme számukra is. Többek között speciális Braille-kommunikációra alkalmas perifériával a siketvakok írásban tudnak kommunikálni a tolmáccsal vagy akár egymással.

Kiegészítő szolgáltatás még minden célcsoport számára

  • Halló személy által kezdeményezett hívás fogadása tolmácson keresztül: a halló személy hívja a tolmácsszolgálatot. A tolmács a szolgáltatáson keresztül hív Téged, mint regisztrált ügyfelet. A tolmács jelnyelven vagy írásban közvetíti a halló fél által elmondottakat. Ha nem vagy elérhető, akkor videó- vagy szöveges üzenetet hagyhat számodra a halló fél, amit a következő belépéskor megkapsz.
  • Ügyfél-ügyfél között közvetlen kapcsolat: küldhetsz szöveges- vagy videó üzenetet olyan sorstársadnak, aki szintén rendelkezik KONTAKT szolgáltatással!
  • Hangüzenet közvetítése: Tolmács segítségével hangüzenetet is küldhetsz halló ügyfél számára, ha ő épp nem veszi fel, vagy nem elérhető!
KONTAKT